5 תשובות
תספרי להורים שלך ואם לא יעשו עם זה כלום בעבודה וזה ימשיך את יכולה גם להגיש תלונה לדעתי
תספרי לאמא שלך
שואל השאלה:
כן אבל זה הקטע .. הבוסית זאת אמא של ידיד שלי והכל שם זה משפחה חוץ מאותם עובדים ולא בא לי להתחיל דרמה בגלל דבר כזה אבל באמת שלא היה לי נעים וזה בחיים לא קרה לי שמישהו הרביץ לי ככה שהוא לא ידיד שלי ובכנות פחדתי בפעם הראשונה ממנו ואני מפחדת
אנונימית
אל תוותרי תגידי למי את חושבת שצריך להגיד...אף ערבי...מילה גסה...לא יגע באף אחד או אחת!
שואל השאלה:
אם אמא שלי תדע היא לא תיתן לי לעבוד שם יותר גם על הדרך ולא בא לי שזה יקרה .. אני לא יודעת מה לעשות כי אני בדר"כ כן מספרת הכל לאמא שלי
אנונימית