5 תשובות
אל תשימי מעטפה
זה מוזר
ילדיםלא משלמים בחתונה
כן, ולא חייב לשים בגילך.
שואל השאלה:
מה למה לא לשים מעטפה
אנונימית
300 מכבד ומכובד
כי היום מנה לבן אדם עולה בסביבות ה250 אז נהוג לתת יותר מזה כדי שיהיה לחתן ולכלה רווח
בגלל שאת ילדה את אפילו יכולה לשים 250 לא חייב 300