6 תשובות
אני לא הייתי באה אז לדעתי לא
תגיעי כדי לכבד אפילו תחתכי מוקדם
שואל השאלה:
אבל כדי להגיע אני צריכה לעשות מאמץ אין לי רכב
מישהו יצטרך להקפיץ אותי לאחת מהן שזה רבע שעה נסיעה ואז אני יסע איתה ואז איך שהוא לחזור ושיאספו אותי משם
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי אולי לכבד אבל מתחיל לרדת לי מהעבודה הזאת בכל אופן וזה רחוק ויש לי הרגשה שאני לא ירקוד ולא יהנה ויהיה עם פרצוף ולא באלי שזה יהיה ככה אני פשוט לא בתקופה טובה
אנונימית
שואל השאלה:
מצד שני אני כן ירגיש חרא שאני יראה בסטורי וישמע סיפורים שהיה כיף וכאלה אבל גם מפחיד אותי להגיע ולהתחרט כי גם אני במצב רגיש יהיה לי קשה לראות חתונה
אנונימית