3 תשובות
תגיע לחופה, כי שעה - שעה וחצי זה בערך הזמן שמחכים שכולם יגיעו.
אז תגיע לחופה תישאר עד שהיא תיגמר תברך אותו ותישאר קצת ואז תלך.
בכללי אתה יכול פשוט לבקש לצאת אפטר באותו יום של החתונה ולחתום חופש על היום למחרת ואז תישאר כמה שאתה רוצה
ולגבי הכסף היות ואתה חייל ואתם לא הכי מדברים עכשיו, 200-300 זה מספיק.
ובנוגע לבגדים עדיף שתחליף לבגדים יותר אלגנטיים.
אז תגיע לחופה תישאר עד שהיא תיגמר תברך אותו ותישאר קצת ואז תלך.
בכללי אתה יכול פשוט לבקש לצאת אפטר באותו יום של החתונה ולחתום חופש על היום למחרת ואז תישאר כמה שאתה רוצה
ולגבי הכסף היות ואתה חייל ואתם לא הכי מדברים עכשיו, 200-300 זה מספיק.
ובנוגע לבגדים עדיף שתחליף לבגדים יותר אלגנטיים.
כע ברור
שואל השאלה:
לא יאשרו לי אפטר וגם אין לי למה,החתונה רבע שעה מהבסיס והבית שלי שעה וחצי משם אז אני מעדיף כבר לחזור לבסיס ויום חופש אני לא אחתום כי יש לי מעט ואני צריך אותם לדברים שכבר קבעתי
לא יאשרו לי אפטר וגם אין לי למה,החתונה רבע שעה מהבסיס והבית שלי שעה וחצי משם אז אני מעדיף כבר לחזור לבסיס ויום חופש אני לא אחתום כי יש לי מעט ואני צריך אותם לדברים שכבר קבעתי
אנונימי
באותו הנושא: