11 תשובות
שואל השאלה:
אני מרגיש שאיבדתי את זה כמעט לגמרי
אנונימי
שואל השאלה:
זה נורא, במקום להתייחס לתורה שבעל פה כסם החיים, כמשמעות החיים, אני מתייחס אל זה כאמצעי להשגת חיים איכותיים יותר. כלומר, לא על סמך קיום המצוות, אלא על סמך הלוגיקה שאני רוכש מהתורה שבעל פה. אני מרגיש שזה באמת נוראי, לקחת דבר אומנם ככ חכם, אבל קדוש, ולעשות ממנו דבר ששייך לחולין לחלוטין, במקום ללמוד לשם שמיים, ולהתחזק וכו'
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי כוונה להתחזק או משהו, אבל אני רוצה שאם אני עושה משהו - שאעשה אותו בצורה הנכונה, בה צריך לגשת אליו. לתורה שבעל פה צריך לגשת עם רצון לעשות את רצון השם, לא כדי להחכים נטו ולהזניח את העיקר, שלשמה נוצרה התורה שבעל פה
אנונימי
שואל השאלה:
איזה ספר זה? ^^
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אני אקנה אותו בעזרת השם בלי נדר
אנונימי
שואל השאלה:
הכוונה שהלשון של הספר?
אנונימי
שואל השאלה:
יש לך דוגמאות למשפטים או מילים מסויימות שאתה חושב שלא הייתי מבין?
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימי
לא לכתחילה אפילו שזה לא שגוי
אנונימי
אפילו אם נשים את העניין המזלזל בצד,
זו לא הגדרה מדויקת בכלל.
הגמרא היא לא תורת הלוגיקה היהודית, יש בה גם מן הלוגיקה. זה ספר הגות יהודי, הלכתי והנהגתי.
וכן פרשנות.

אם אתה רוצה ספר "לוגיקה וחקירה" בשביל זה יש את מורה נבוכים, לו שייך התואר הזה הרבה יותר
שואל השאלה:
מבקש
תוכל לשלוח לי?
אנונימי