18 תשובות
מה זה אומר, ''בית חרדי מאד''? תפרטי קצת
ולמה קשה לך?
ולמה קשה לך?
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודעת הדברים שעברתי עם גברים הם היו גברים חרדים הדת הכניסה אותי לפחד אני ממשפחה מרוקאית אבל ממש היינו כמו אשכנזים בשיטת חינוך ותמיד הפחידו אותי זה לא "תירוץ " תלמה עזבתי אבל קשה לי עם חרדים במיוחד שאני כבר לא דתייה
לא יודעת הדברים שעברתי עם גברים הם היו גברים חרדים הדת הכניסה אותי לפחד אני ממשפחה מרוקאית אבל ממש היינו כמו אשכנזים בשיטת חינוך ותמיד הפחידו אותי זה לא "תירוץ " תלמה עזבתי אבל קשה לי עם חרדים במיוחד שאני כבר לא דתייה
אנונימית
ולמה את יוצאת עם חרדים אם את לא דתייה
שואל השאלה:
כי כל הסביבה שלי חרדייה
כי כל הסביבה שלי חרדייה
אנונימית
נוו וו
שואל השאלה:
מאיפה אכיר גברים תקינים
מאיפה אכיר גברים תקינים
אנונימית
חסר
שואל השאלה:
כן לא באינסטגרם
כן לא באינסטגרם
אנונימית
אז
שואל השאלה:
לא הבנתי מה זה משנה לך אתה לא עונה על השאלה
לא הבנתי מה זה משנה לך אתה לא עונה על השאלה
אנונימית
אני עניתי
שואל השאלה:
לא יודעת לא מאמינה ויש לי כיעס
לא יודעת לא מאמינה ויש לי כיעס
אנונימית
למה קשה לך
שואל השאלה:
מאמינה אבל לא בדת
מאמינה אבל לא בדת
אנונימית
שואל השאלה:
באלוקים לא בדת או במסגרת
באלוקים לא בדת או במסגרת
אנונימית
מבין אז יותר טוב לך להיות עם מסורתי
את אתאיסטית?
אז?^(רוצה להבין אותך יותר טוב