10 תשובות
אנגלית 5 לא קשה
אני ברמה של 4 יחל ועשיתי 5 ועברתי בסבבה לגמריי בלי להתאמן בכלל
לפי דעתי רוב האנשים יכולים בקלות לעשות את זה ואת תהיי בסדר
שואל השאלה:
^את בטח אבל ממש ממש טובה באנגלית לא?
אנונימית
חחחחחחחחח הלוואי
תאמת שיצא לי הבגרות בזמן כזה של מלחמה אז עם כל הויכוחים עם הפרו פלסטינים למדתי קצת
אבל חוץ מזה עברתי על 60
אם תשקיעי את תצליחי אפילו יותר^
תרגעי הכל טוב זה בסך הכל עתיד את לא יכולה להחליט אותו מעכשיו לבנתיים תהני מהחיים ומכל דקה וכמובן תשקיעי בלימודים עד כמה שאת יכולה תני את ה100% שלך ובדוק יהיה בסדר:)
מה זה לבחור
ממתי בוחרים
שואל השאלה:
^תוכלי קצת להסביר לי על איך הולך הקטע של הבגרויות?ומה זה המבחן עיוני שכחתי
אפשר לדבר איתך בפרטי פה?
אנונימית
כן שלחי לי הודעה
אנגלית לא כל כך קשה בתיכון גם ברמה של 5
שואל השאלה:
^כמה זה עובר בבגרות 55?
אנונימית
לא יודעת
או 55 או 56
הציון לא מורכב רק ממבחן הבגרות, הוא גם מהשיעורים
ה-60 שרשמתי זה רק מהמבחן העיוני