7 תשובות
אין לי כוח לקרוא הכל אבל אני אוהבת אטתך
זה לא נשמע נורא בכלל
זה הגיוני אם נפלת על העין
שואל השאלה:
כן סביר להניח שנפלתי גם על הגבה וגם על העין ..
אנונימית
כתבת "נפיחות בלמעלה של העין", זה נשמע בעייתי. אבל אם התכוונת משהו אחר, נפיחות מעל העין, אז זה לא שום דבר לחשוש.
זה איזור של הרבה כלי דם עדינים, ויש שם חלל, כך שבזמן פגיעה זה מאוד נפוץ שנהיה שם כחול או אדום כזה, ולוקח כמה ימים עד שזה מתחלש, מחליף צבע לכיוון צהוב, עד שזה נעלם.
אין טעם לעשות "חרדה" מכל דבר, את יכולה "לחשוש" שיש משהו. ואם זה בסדר אז אחלה.
היא תבין תגידי שבדקת והכל טןב
שמעי
אם זה עד כדי כך מפריע לך לכי לרופא, למרות שזה לא נראה כמו משהו רציני והרבה פעמים מה שמרגישים הוא פסיכולוגי. עכשיו לגבי זעזוע מוח, זה בטוח לא זעזוע מוח כי למקרה הזה אין את התסמינים של זעזוע מוח על פי התיאורים שלך.