7 תשובות
כן, הסוכר שפירות ישאר יותר זמן ולא יגרום להיות עייף אחרי כמה דקות
כן, הסוכר בפירות בריא (כמובן לא יותר מידי) והסוכר בגלידות לא
כן
בגלידות זה סוכר "מלאכותי" בפירות זה טבעי אתה לא מוסיף לזה סוכר כדי שיהיה מתוק זה מלכתחילה ככה
ברור
סוכר שבפירות זה סוכר טיבעי הוא הרבה יותר בריא וטוב לגוף, וסוכר שיש בגלידה זה סוכר רגיל
כן סוכר של פירות זה סוכר טבעי
זה לא נכון מה שכותבים כאן...