5 תשובות
זה כנראה יותר בריא דיי אנחנו לא רופאים
סוכר בממתקים מיוצר מסוכר פירות רק שהוא מעובד ולא מכיל ויטמינים ורכיבים תזונתיים שקיימים בפירות
אבל לא יותר מידי כן?
סוכר בדברים מתוקים מורכב ממתיקים מלאכותיים וסינטטים
ואילו סוכר בפירות הוא טבעי ויותר טוב לעכילה
שסוכר בפירות זה לא סוכר אמיתי אלה התכונות החיוביות שבו וזה בריא