4 תשובות
תתקשרי אליו עוד פעם, ואם הוא לא עונה תשלחי הודעה שאת רוצה תשובה עכשיו, במידה ולא את גומרת את זה במקום.
אם הוא באמת נכנס ומתחבר ולא עונה זה לא לגיטימי בכלל, והוא גורם לך לדאגה, לבלבול וכל זה במודע, ובמשך ארבעה ימים.
אנונימי
אז יאללה, תשלחי לו הודעה שהקשר נגמר במידה והוא לא נותן תשובה מידית ומסביר מה הלך בימים האלה. אל תהיי פראיירית
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי איך ללכת אליו הוא גר ממש רחוק ממני ושנינו שומרים שבת
אנונימית
לכי אליו דברי איתו