15 תשובות
אם יש לך קראש על מישהו אחר אז למה את עם חבר שלך
את יוצאת עם מישהו שאת לא בטוח אוהבת? איך התחלתם לצאת אז?
אנונימי
זה נשמע שאת משחקת בו
תעשי לו טובה ותיפרדי ממנו
את כן צריכה לאהוב אותו כי אתם ביחד
אם את לא אוהבת אותו אל תהיו ביחד
אם את לא אוהבת אותו אל תהיו ביחד
את לא חייבת לאהוב אותו כבר אבל זה שיש לך קראש על מישהו אחר זה טיפה רעיל ונשמע כאילו את משחקת בו.. את יכולה להגיד לו שזה מוקדם לך מדי ושלוקח לך טיפה זמן
שואל השאלה:
לאלא אני מחבבת אותו פשוט אנחנו שבוע ביחד ואני לא יכולה בשבוע לאהוב אותו
גם הכרנו לפני שבוע וחצי זה לא שאנחנו מכירים חודשים
לאלא אני מחבבת אותו פשוט אנחנו שבוע ביחד ואני לא יכולה בשבוע לאהוב אותו
גם הכרנו לפני שבוע וחצי זה לא שאנחנו מכירים חודשים
אנונימית
אז אל תהיו ביחד עד שבאמת תאהבי אותו
אחרת מה הפואנטה של להיות ביחד?
אחרת מה הפואנטה של להיות ביחד?
שואל השאלה:
מה אבל אף זוג לא ממש אוהב ואומר אני אוהב אותך ביום הראשון
מה אבל אף זוג לא ממש אוהב ואומר אני אוהב אותך ביום הראשון
אנונימית
נהיים ביחד בדרך כלל אחרי שאומרים
עדיף שלא תהיה איתו אם יש לך קראש על מישהו אחר
דבר ראשון זוגות ביחד בגלל הסיבה שהם אוהבים אחד את השני ולחבב אותו זה לא מספיק אין טעם שתהיו בזוגיות אם אתם לא אוהבים אחד את השני
בדיוק^
זה נשמע מוכר.
את מראשון לציון?
את מראשון לציון?
אנונימי
שואל השאלה:
לא..
לא..
אנונימית
באותו הנושא: