19 תשובות
3 יחל אנגלית זה בדיחה, זה ברמה כל כך נמוכה.
למי שקשה 5 יחל - עושה 4. גם אני עשיתי 4.
או איך שהמורה שלי אהב להגיד "3 יחידות אנגלית, זה כמו שיהיה כתוב בתעודת בגרות - הנ"ל אדיוט."

בנוגע למתמטיקה, גם 3 זה כל כך בדיחה וקליל, לא אותו דבר כמו אנגלית אבל גם.
ממליץ לך לעשות 4, 4.
תשמעי אנגלית זה באמת בדיחה
גם אם את לא כזאת טובה את יכולה טיפה יותר להשקיע ולעשות 5 בקלות
מתמטיקה 3 בדיחה ברמות, אם את רוצה טיפה לאתגר את עצמך הייתי ממליצה לך 4
4 במתמטיקה זה מעולה, אבל גם 3 בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
^אז עדיף מתמטיקה 3 ואנגלית ארבע?
אנונימית
אל תעשי פחות מ4 באנגלית, מעבר לזה שאנגלית זה חשוב 3 אנגלית פוגע בעתיד, יש אוניברסיטאות שלא מקבלות 3 יחל אנגלית,
אצלנו אין בכלל את האופציה של 3 אנגלית וגם 4 זה קליל, יש אצלנו כאלה שלא יודעים אנגלית כמעט בכלל ומסתדברים ב4 יחל
שואל השאלה:
^^אני לא רוצה שיהיה לי ממש עמוס ביא
אנונימית
לאיזה מגמות את הולכת?
שואל השאלה:
^^זה בסדר לעשות 3 יחל במתמטיקה ו4 אנגלית אז?
אנונימית
כדאי לך לנסות חמש אנגלית ולהשקיע
אנגלית 5 לא עמוס בכלל
אנונימית
אל תעשי 3 אנגלית
כל טמבל יכול לעשות אפילו 5 יחל באנגלית
אצלנו אין אפשרות לעשות 3 יחל אנגלית והרוב המוחלט עושים 5 למרות שהרבה לא יודעים אנגלית טוב, פשוט הרמה ממש נמוכה
אז אם לא 5 אנגלית אז 4, אבל לא 3
ולמה שלא תוכלי לעשות 4 בשניהם?
שואל השאלה:
^^^אני לא כל כך טובה באנגלית יודעת בסיסי כזה אי אפשר לעלות אם אני ארצה פשוט?
אנונימית
שואל השאלה:
^^כי זה מלחיץ אותי
אנונימית
^^ בטח שאפשר לעלות אם תרצי אבל יותר קל לרדת יחידה מאשר לעלות, אז דווקא הייתי ממליצה לך להתחיל ב5 ולראות איך הולך לך
אנונימית
^^אם אנשים מצליחים לעשות 5 יחל מתמטיקה ו 5 אנגלית
תאמיני לי שאת מסוגלת לעשות 4 בשניהם
אף אחד לא באמת יותר טוב ממך, אלא פשוט משקיע יותר
לעשות 4 בשניהם זו השקעה מאוד קטנה שכל אחד יכול לעשות
אנגלית זה חשוב תילמדי ותעשי 5 יחידות
מתמטיקה מה שבא לך
שואל השאלה:
^4,4 זה טוב?
אנונימית
כולם עושים 5 אנגלית פשוט כי זה ממש קל יותר ממה שמלחיצים תלכי ל5 ומקסימום תרדי
אותו דבר במתמטיקה תנסי 4 יחידות ומקסימום תרדי אבל תנסי כמה שאפשר תשאלי את המורה שאלות תבקשי עזרה מילדים ואם גם זה קשה לך אז מורה פרטי/ת
גם ככה יהיה לך עמוס בי"א זה לא שהיחידות ישפיעו יותר מדי ואני לא כל כך מבינה את הגישה הזאת של לא להשקיע בסוף אם תשקיעי זה יהיה רק לטובתך
זה בסדר גמור 4 יחידות מתמטיקה זה מעולה אבל ההמלצה שלי היא שתנסי 5 בשתיהם זה יהיה קשה
אבל יהיה לך אתגר וככה תיתקדמי הכי גרוע באמצע שנה תירדי יחידה אבל כדיי לך
הצעה שלי זה 5 יחידות אנגלית ו4 מתמטיקה אם לא בא לך לעבוד קשה במתמטיקה
אח שלי ב5 יחידות בשתיהם והוא אומר שזה באמת לא כזה קשה אז תנסי
^אני כאן כדי לבשר לך שחמש יחל מתמטיקה זה מאוד קשה
צריך בכיתות יא, יב להשקיע מאות שעות של למידה וגם אז לא בטוח מצליחים

לשואלת השאלה - 4,4 זה סבבה כן
עדיף 5 אנגלית אם את יכולה פשוט כי זה ממש קל
5 מתמטיקה זה המון השקעה שבסופו של דבר יכולה להשתלם - תלוי מה את רוצה לעשות בעתיד
בסופו של דבר מין הסתם הכי טוב לעשות 5,5 אם את חושבת שאת מסוגלת
אם לא, אז 5 יחל אנגלית ו 4 מתמטיקה. אין בזה קושי
ואם את איכשהו ממש מתקשה באנגלית אז 4,4 אבל אל תרדי מזה. זה הכי נמוך שכדאי לך להרשות לעצמך