תשובה אחת
שמעי אם להגיד את האמת בכל המקצועות האלה בבית ספר שלי את צריכה להשקיע הרבה זמן אם זה בלמידה וגם בשעות המאוחרות שהם לומדים את המקצועות האלה וגם הבגרויות של המקצועות האלה בדרך כלל ממש מאוחרות לקראת החופש הגדול אז המלצה שלי היא לבחור משהו שבאמת מעניין אותך כי באמת אומרת לך מניסיון כל מגמה היא קשה גם אם יש שמועות שלא תמיד צריך ללמוד זה לא סתם עוד יחידות את צריכה להשקיע ולעבוד למען היחידות האלה אז אם כבר לבחור משהו שבאמת מעניין אותך ויתן לך בונוס בעתיד
באותו הנושא: