3 תשובות
ליטרלי אף מגמה לא תקדם אותך
לכי למה שהכי טוב לך
לכי למה שהכי טוב לך
את לא האדם היחיד שרצה מגמה שעוסקת במשהו והוא לא קיבל אותה
זה נשמע כאילו יש לך מיליון מגמות שם, הייתי ממליצה ללכת על אומנות כי זה גן נותן נקודות מבט לעולם שאולי היו נותנים לך מוזה
אם את חושבת שהעתיד שלך נקבע לפי איזה מגמה מסכנה למדת בתיכון אז אני שמחה להודיע שזה לא ככה ושתמיד תוכלי לנסות לעסוק במה שליבך חושק
חוץ מזה זה בית ספר אני לא חושבת שהייתה לי מגמה אחת היא לא "סגנון משרדי"
ביולוגיה אצלינו לפחות עשו ניסויים אבל הן אמרו שזה גם נהיה מעייף אחריי כמה פעמים
זה נשמע כאילו יש לך מיליון מגמות שם, הייתי ממליצה ללכת על אומנות כי זה גן נותן נקודות מבט לעולם שאולי היו נותנים לך מוזה
אם את חושבת שהעתיד שלך נקבע לפי איזה מגמה מסכנה למדת בתיכון אז אני שמחה להודיע שזה לא ככה ושתמיד תוכלי לנסות לעסוק במה שליבך חושק
חוץ מזה זה בית ספר אני לא חושבת שהייתה לי מגמה אחת היא לא "סגנון משרדי"
ביולוגיה אצלינו לפחות עשו ניסויים אבל הן אמרו שזה גם נהיה מעייף אחריי כמה פעמים
הרבה פעמים את יכולה לבחור ובסופו של דבר לא תשובצי שם זה מה שקרה לי .. קחי את זה בערבון מוגבל ופשוט תבחרי בקלילות ראש מה שהכי נראה לך מעניין ורלוונטי בשבילך ואל תבני על זה מהתחלה כי יכול להיות באמת שלא תשובצי
באותו הנושא: