15 תשובות
אבל בלי קשר נשימות ממש עוזרות לי עם חרדה
לא, זה לא מרגיש לי הגיוני. אבל חבל
^^ לאלא אני רציני לגמרי
שואל השאלה:
מומין
גם לי(:
מומין
גם לי(:
מאמין
באנגלית קוראים לזה hyperventilation זה קורה הרבה פעמים מלחץ אבל עם עושים את זה בכוונה זה נחמד
או פ*ק אני דיסלקט רצח ח ח
אני קראתי את השאלה בתור "אתם מתאמנים בנשימות ? ולמה?"
סליחה אף אחת מהתשובות שלי לא קשורה לשאלה
אני הולך לעשות איבחון
לא.
אני חושב שהתודעה והמוח הם אחד, ואין שום דבר רוחני.
אני חושב שהתודעה והמוח הם אחד, ואין שום דבר רוחני.
כן. אני מפותחת רוחנית זה למה
שואל השאלה:
מומין
אולי רציני?
מומין
אולי רציני?
אני מידיי פעם עושה הייפר ברית'ינג כי זה עושה קצת סטלה
לא
באותו הנושא: