16 תשובות
כן, גם כי התורה אומרת את זה וכל מה שהתורה אומרת זה אמת מוחלטת.
וגם בגלל שראיתי וחוויתי במו עיני שיש דבר כזה. זה לא היה סיאנס אבל כן ראיתי רוח.
וגם בגלל שראיתי וחוויתי במו עיני שיש דבר כזה. זה לא היה סיאנס אבל כן ראיתי רוח.
זה מגניב... ואני חושבת שזה אמיתי אבל אי אפשר בארץ ישראל אם אני לא טועה.
^ אומרים שאין בארץ שדים, אבל לא שמעתי שאומרים שאין רוחות. וזה 2 דברים שונים
שואל השאלה:
^^
תאמת שאבא שלי עשה סיאנס כשהוא היה בצבא כי הוא לא ידע שזה אסור ובאמת סבא שלו שמת היה שם וענה לו על שאלות
^^
תאמת שאבא שלי עשה סיאנס כשהוא היה בצבא כי הוא לא ידע שזה אסור ובאמת סבא שלו שמת היה שם וענה לו על שאלות
שואל השאלה:
^^
נונו תספר מה ראית וחווית מעניין
^^
נונו תספר מה ראית וחווית מעניין
וואלה נכון... שדים ורוחות זה לא אותו הדבר חחח.
זה לא לפה יש פה ילדים וזה מפחיד
לא האמנתי בכלל בכל הדבר הזה עד לפני שנתיים שקרו לי דברים הזויים ברמה שהכי מוגזם ממש ראיתי רוח ולא לא השתגעתי אבל עד שזה לא קרה לא ממש האמנתי לכל הדבר הזה
כאילו ברמה שאני יכולה לתאר אותה
אבל מצד שני אומרים שבסיאנס זה משהו פסיכולוגי ושאתה מזיז את זה בלתי שאתה שם לב כי אם אתה לא נוגע בכוס או במה שזה לא יהיה זה לא זז
שואל השאלה:
וואי אימלהה
וואי אימלהה
כן קראו לי כמה דברים הזויים בשנתיים האחרונות וזה גרם לי לשנות את הדעה שלי שאני יכולה להגיד לך שהייתי הכי בטוחה שזה לא אמיתי ושאין דבר כזה ואנשים ממציאים
יש איסור לדרוש אל המתים. יש שיעור מרתק של הרב מאיר אליהו בנושא
קישורים מצורפים:
א כן, ע''י כוחות קליפה
ב כן, דיבוק. נדיר, עייני רוחות מספרות
ב כן, דיבוק. נדיר, עייני רוחות מספרות
אנונימי
לא 0 ראיות 0 אמונה בזה
בהחלט שזה קיים.
אבל לא עושים סיאנס ח"ו, חמור מאוד.
אבל לא עושים סיאנס ח"ו, חמור מאוד.
אנונימית
באותו הנושא: