10 תשובות
לא
אין בזה היגיון פשוט
אין בזה היגיון פשוט
כן
לא
אין לי סיבה להאמין בזה
אין לי סיבה להאמין בזה
כן כי הקבלה מאמינה בזה והיא ידעת מה שהיא אומרת.
יש הרבה עדויות אפילו אצל הגויים.
יש הרבה עדויות אפילו אצל הגויים.
קישורים מצורפים:
אנונימי
אני כן
^רק אומר שהקבלה היא לא מקור אמין (לא צריך להאמין במשהו כי הקבלה אומרת ככה)
^ קבלה - זה מאוד אמין, זה גילויים מן השמים.
זה לא שמקובלים ממציאים משהו.
אתה יודע למה קבלה נקראת "קבלה"? זה זה קבלה משמים, זה תורת ה'. "סוֹד ה' לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם" (תהיךים כה, יד).
מה שלא אמין - זה אתה.
זה לא שמקובלים ממציאים משהו.
אתה יודע למה קבלה נקראת "קבלה"? זה זה קבלה משמים, זה תורת ה'. "סוֹד ה' לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם" (תהיךים כה, יד).
מה שלא אמין - זה אתה.
אנונימי
אסטרונומיה היא גילויים מן השמיים d:
באותו הנושא: