3 תשובות
זאת לא שנה כזו קשה מבחינה לימודית, כמובן שכל אחד והרמה שלו אבל באופן כללי זה קליל. את *כן* יכולה לצאת ולעשות כיף תוך כדי השנה הזאת. פשוט בנוסף גם ללמוד כחלק מהשגרה שלך.
אנונימית
כיתה עם בגרויות והכל להשתדל ללמוד טוב ולא להיות בדברים אחרים יותר מידיי
מבחינה לימודית:
פשוט תשקיעי בהכל ובמיוחד במתמטיקה ואנגלית ובמקצועות שקשה לך בהם, כמובן אל תזלזלי באף מקצוע.
תקשיבי בשיעורים ותרשמי במחברת אם צריך ואל תלמדי יום לפני המבחן
פשוט תשקיעי בהכל ובמיוחד במתמטיקה ואנגלית ובמקצועות שקשה לך בהם, כמובן אל תזלזלי באף מקצוע.
תקשיבי בשיעורים ותרשמי במחברת אם צריך ואל תלמדי יום לפני המבחן
אנונימית
באותו הנושא: