6 תשובות
הרוב די פחדנים ואין להם ממש אופי
בכללי כדאי לאמץ
לדעתי "ידידותי" משתנה מכלב לכלב אבל שלי ידידותי
והייתי ממליצה לאמץ במקום אבל כן
אני ממליצה עליו
לזה שמעליי^ דווקא לכל אלה שאני פגשתי (כולל שלי) יש ממש אופי
שואל השאלה:
אני חושבת שאי אפשר לאמץ יורקשייר אבל ברור שאם אפשר אז רק לאמץ!
כן
אני מדברת על לאמץ כלב אחר בעיקרון
לא חושבת שאפשר לאמץ
חח לאמץ יורקישייר
המטרה בלאמץ כלבים כי אם לא אחרי כל מה שהם עברו והתעללו בהם פשוט ממיתים אותם בכלביות. כשאת קונה יורקישייר זה ממגדלי כלבים שפשוט מכניסים אותם להיריון בכוח כמו מפעל לכלבים או אנשים שמפגישים שני כלבים ומכניסים את הכלבה להיריון בשביל שישלמו על הגורים

וזה כנראה תלוי בבעלים אבל כל היורקישיירים שהכרתי ממש רעדו אם מתקרבים אליהם ולא עשו כלום ודי התנהגו כמו בובה
חייבת לציין שזה לא תמיד מפעלי הרבייה^
והיורקשייר שלי לא רועד אף פעם וקופץ על אנשים חדשים