12 תשובות
כולנו היינו שם
לפחות כל מי שלא בכתה י' עכשיו
תנסי לעשות משהו כיף!
גם לי בואי נילחץ ביחד
אוקי תקשיבי לי טוב!!!!
בגרויות זה לא מלחיץ, זה פשוט מבחן (אלא אם את בכללי נלחצת במבחנים).
ברגע שעברתי 2-3 בגרויות הבנתי את זה.
בגרויות זה לא מיוחד ומורים לגמרי עושים מזה ביג דיל כדי להלחיץ את התלמידים.
תלמדי טוב טוב, כל עוד את עושה את זה אין שום סיבה בעולם שלא תצליחי!
(לפעמים לפעמים הבוחנים מחליטים להיות זבל, ומשרד החינוך מחליט סתם לשים שאלות קשות מידי)
עברתי את זה. לא להילחץ, לעבור על החומר פעם אחרונה, ולישון טוב בהצלחה.
כשלומדים טוב רגועים
הבחינה עצמה לא מלחיצה אם השקעת
מצטער לבוא ולהלחיץ אבל בתור מישהו שכבר סיים בית ספר שירות צבאי והכל.
אני רואה שאנשים לוקחים פה את הבגרות בקלות, אתם לא מבינים כמה שאתם תצטערו על זה אחר כך.
ממליץ לכם ללמוד כמה שיותר לכל בגרות שיש אתם לא מבינים כמה זה משנה.
ולגבי לחץ, הדבר הכי טוב שאפשר לעשות זאת מקלחת טובה ולנשום עמוק כמה פעמים.
לקחת בקלות זאת ממש לא הדרך, מצטער.
^
אני חושבת שלרוב בפעם הראשונה נלחצים מהקטע שזה חיצוני ובלי המורה שלך
יותר מאשר הקטע של הכמות חומר
אני אישית חושבת שאין מה להלחץ אם למדת טוב
וזה מה שמומלץ לעשות כמובן אחרי הטרחה של כל השנים האלה
^^ נכון נכון
או שתשלימו בגרויות בזמן שחברים שלכם ממשיכים לתואר במדמח, רפואה והנדסת חשמל
almighty yonush
יש לך סיבה להילחץ אם אתה לא לומד בכללי ואם אתה מנסח את זה בצורה שניסחת זה בול מבחן רגיל שצריך ללמוד ולהתכונן הרבה יותר וזהו
אנונימי
לרוב הבגרות איכשהו תמיד קלה יותר מהמתכונות/מה שעושים בכיתה
אנונימית
אחרי הבגרות הזו את גם תהיי חלק מהמועדון ;). וברצינות, זה באמת לא כזה נורא כמו שחושבים. זה בנוי ממש כמו המתכונת ובאותה הרמה, את לא אמורה להיות מופתעת. בהצלחה!