3 תשובות
תתחיל בתכלס מלהתעניין בה זה גם כיף מאוד לדעת שמשהוא מתעניין בך כזה לאט כזה
שואל השאלה:
^^ זה לא יוצא סאחי ומוזר? או שקצת מעיק
אנונימי
פשוט גש אליה ותעשה את זה.
תאמין לי שאין מה להפסיד, אם אתה לא תעשה ככל הנראה יהיה הבא בתור שרק מחכה מהצד ויעשה את זה במקומך..
כשתדברו אז אפשר לדבר על תחביבים, להתחיל את השיחה בכללי על בית הספר, תחומי עניין, עיסוק כלשהו אחר הצהריים..
אנונימית
באותו הנושא: