18 תשובות
70 תשעים אובייסלי
70-90 חדמש
שואל השאלה:
^^^
אני שואל מה טעם יותר איכותי לא מה אתם יותר אוהבים
^^^
אני שואל מה טעם יותר איכותי לא מה אתם יותר אוהבים
70-90
מה איכותי בלשמוע אנס
אי אפשר להגיד "איכות" מבלי לערב מה אנשים חושבים
בשביל אנשים שאוהבים מוזיקה מזרחית וחושבים שהיא טובה יותר מה"קלאסיקות" אז אייל גולן יותר איכותי
וזה שמשהו נקרא "קלאסיקה" לא הופך אותו לאיכותי
בעיניי אף אחד מהם לא איכותי, שניהם לא איכותיים באותה מידה
בשביל אנשים שאוהבים מוזיקה מזרחית וחושבים שהיא טובה יותר מה"קלאסיקות" אז אייל גולן יותר איכותי
וזה שמשהו נקרא "קלאסיקה" לא הופך אותו לאיכותי
בעיניי אף אחד מהם לא איכותי, שניהם לא איכותיים באותה מידה
אנונימית
אייל גולן שפוט לא איכותי אז הרבה דברים אחרים יותר טובים
אנונימית
למה אני מרגיש שענו כאן קלאסיקות 70-90 כשאתם לא מכירים 90 אחוז מהשירים שהיו אז?
מישהו מכיר את נשל הנחש של מאיר אריאל?
אני בכלל לא אוהב אייל גולן
מישהו מכיר את נשל הנחש של מאיר אריאל?
אני בכלל לא אוהב אייל גולן
אייל גולן
טוב אחי אתה היחיד שמכיר
שואל השאלה:
^^
אני מדבר יותר על של חול לא של הארץ
^^
אני מדבר יותר על של חול לא של הארץ
70-90 השנים הכי טובות של המוזיקה חד משמעית
אייל גולן
שאלה רטורית? שנות השבעים שמונים
70-90
90-70
תגדיר איכותי, וויכוח לא רלוונטי. מוזיקה זה עניין של טעם. אין דבר כזה איכותי יותר.
אני אוהב הכל זה לא יותר טוב ופחות טוב אי אפשר להשוות
באותו הנושא: