7 תשובות
שואל השאלה:
לא אכפת לי שלא תכתוב פשוט שלא תשחק בטלפון
אנונימית
מה זה משנה עם את כותבת זה בעיה שלה שהיא לא רוצה
היא לא הגיונית, למה שלא תכתבי איתה? תגידי לה שגם את לא מתרכזת בעבודה כי את רושמת תגידי לה אותו דבר
את צודקת. איזה מעצבנת היא
אם היא לא תכתוב זו בעיה שלה.
שואל השאלה:
לא שהיא תהייה בטלפון בזמן שאני כותבת בזמן כל העבודה
אנונימית
היא לא הגיונית. תכתבי, זה לא אמור לשנות לה.