6 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
תרגישי טוב!!❤❤
תרגישי טוב נסיכה!❤
וואעליה חיים שלי תרגישי טוב
לכי לרופא כמה שיותר מהר ומאחלת לך להרגיש טוב! יכול להיות קלקול קיבה
אם אין חום אני לא מוטרד, אם הכאב במרכז הבטן אז באמת תודה רבה כי זה יעבור