9 תשובות
לא לעבוד 8-9 שעות ולהישאר לנוח
שואל השאלה:
אני לא יכולה לבטל עכשיו
אנונימית
את יכולה לבטל.
הבריאות שלך לפני הכל.
עוד יותר את חייבת לבטל אם זה בייביסיטר.
תאמיני לי גם יעריכו אותך על זה ברמות
שואל השאלה:
אבל איך אפשר לבטל האמא כבר קבעה תוכניות
אנונימית
אפשר בטח שאפשר
כי אם היא תגלה שהגעת חולה והדבקת את הילדים שלה את תסתבכי אפילו יותר.
היא תמצא פתרון. לא לדאוג.
^אוקיי איך את יכולה להשגיח על ילדים במצב כזה? את לוקחת אחריות גם על אנשים אחרים לא רק על עצמך זה עוד יותר חובה לבטל
שואל השאלה:
אני עובדת בבייביסיטר
אנונימית
תסבירי לאחראי משמרת/בוס את הסיטצקאת לא יכולה לעבוד כשאת כל רגע רצה לשירותים...