7 תשובות
תאכל
אני רעב מת
באלי פסטה באלי שמנת באלי פטריות באלי מלאווח תנקס תאכל
באלי פסטה באלי שמנת באלי פטריות באלי מלאווח תנקס תאכל
אנונימית
וואי אם היה לי שווארמה עכשיו..
מבחינה בריאותית והגיונית אל תאכל זה לא בריא לא יתעכל טוב וזה ישאיר אותך ער
מבחינה תכלס ההיתי אוכל
מבחינה תכלס ההיתי אוכל
אנונימי
אם אתה בן אדם שנשקל ואתה צריך בבוקר להישקל אתה צריך לראות קודם כל כמה זמן לוקח לאוכל שלך להתעקל לדוגמא לי לוקח בין 12-16 שעות בערך ולכן אם גם לך 12 אז אם אתה אוכל עכשיו אז אתה יכול להישקל רק בסביבות 14 בצהריים
אם אתה לא השקל אתה יכול לאכול חופשי בלילה
אם אתה לא השקל אתה יכול לאכול חופשי בלילה
אנונימית
אם אתה רעב תאכל הכל טוב אם חדפ
לאכול
באותו הנושא: