התחברות הרשמה

פדיחה לקנות ולאכול בשעה כזאת לאפה שווארמה

26 במרץ 2023, 10:49
שווארמה    
3 תשובות
לא פדיחה
❤
❤moonlight❤
לא זה סבבה לגמרי אין מה להתפדח או להתבייש
ח
חתולאנונימי672
לא
בתאבון
M
Me, just me
באותו הנושא:
זה פאדיחה ללכת למכולת לקנות חלב לקפה? עכשיו לא נעים לי אף אחד לא יוצא בשעה כזאת ואני גרה במושב איזה פאדיחה
פדיחה להזמין בשעה כזאת המבורגר?
איפה אפשר לקנות פיתה זעתר בשעה כזאת?
פדיחה להזמין אוכל בשעה כזאת?
לא פדיחה להזמין בשעה כזאת פיצה?
זה מוגזם לאכול סלט בשעה כזאת?
מותר לקנות אלכוהול בשעה כזאת בתחנת דלק?
כדאי לאכול בשעה כזאת או שאני אקיא?
זה פאדיחות ללכת עכשיו לסופר בשעה כזאת ?
מה אפשר לאכול בשעה כזאת??
אני מתה לאכול סופגניה של רולדין פדיחות ללכת עכשיו לקנות?