6 תשובות
אם עשית 3, 5 יהיה לך קפיצה גדולה מידי, במקומך הייתי הולכת על 4, בהצלחה וכל הכבוד שאת מנסה❤
אנונימית
ההבדל בחומר בין 5 ל-4 הוא משמעותי מאד אבל אם את מתכוונת בעתיד זה תלוי מה את רוצה לעשות בעתיד כי אם את רוצה ללכת לעבודות טובות וחשובות אז כנארה שיהיה לך הרבה יותר קשה להתקבל
שואל השאלה:
אני חושבת שאני אלך על להשלים ל4
אני חושבת שאני אלך על להשלים ל4
אנונימית
אם יש לך זמן וכוח נפשי, עדיף 5.
שווה יותר 5 השאלה אם תצליחי כי מ-3 לעבור ל-5 זה מאוד מאוד קשה אז אולי תתחילי בללמוד את 4 תראי אם את מסתדרת מקסימום תעברי ל-5
זה גם תלוי במה את רוצה לעבוד
באותו הנושא: