3 תשובות
אין הבדל
אין הבדל , אולי פשוט כי הם התמקדו רק בזה ולא היה להם עוד מקצועות ללמוד ולעשות בהם בגרות (כמו בתיכון ) אז היה להם את כל הזמן והמיקוד להתמקד רק במתמטיקה .
זה לא עניין של יותר קל או יותר קשה, בגיל 20 אחרי צבא זה כבר הרבה יותר שקוף לך מה אתה רוצה לעשות בחיים שלך לעומת התיכון, ככה שזה דוחף אותך להשקיע יותר במה שאתה צריך כדי להצליח.