4 תשובות
לדעתי כן
כן, אין סיבה שלא תצליח
כמו שנאמר, תלוי מה אתה רוצה ללמוד.
אם אתה רוצה ללמוד משהו שדורש מתמטיקה כמו מדמח - אתה יכול להתקבל עם 4 יחל אבל כמובן שאם באים מרקע של 5 זה עדיף.
אם כי גם תלמידים של 5 יחל חוטפים שוק כשהם רואים את המתמטיקה באקדמיה שלא דומה לשל תיכון.
לדעתי, כל עוד אתה מתקבל עם 4, להשלים ל5 זה בזבוז של זמן וכסף.
אם אתה לא רוצה לעסוק במשהו שדורש את זה, אין לך שום סיבה להשלים.
אם אתה רוצה ללמוד משהו שדורש מתמטיקה כמו מדמח - אתה יכול להתקבל עם 4 יחל אבל כמובן שאם באים מרקע של 5 זה עדיף.
אם כי גם תלמידים של 5 יחל חוטפים שוק כשהם רואים את המתמטיקה באקדמיה שלא דומה לשל תיכון.
לדעתי, כל עוד אתה מתקבל עם 4, להשלים ל5 זה בזבוז של זמן וכסף.
אם אתה לא רוצה לעסוק במשהו שדורש את זה, אין לך שום סיבה להשלים.
באותו הנושא: