56 תשובות
ככה
כי זה לא הגוף שלהם
וכי הם חשים את עצמם
וכי הם חשים את עצמם
רוצים צומי בגדול
מעניין מה היה קורה אם השאלה הזאת הייתה מופנית למין השני
קטע כי המין השני לא עושה אצ זה^
מקוחה אכלת
אה לא?
וןאלה שכל אחד יעשה מה שבא לו, לשים תמונות של אנשים אחרים זה גם יכול להיות מביך. אם מישהו אוהב את הגוף שלו ורוצה להשוויץ אז שיעשה את זה. תתעסקו בעצמכם
לא יודע מפגרים
ראיתי מלא בנות עם תמונה של גוף פה
אנונימי
^^^ לקחת אישי
זה התמונה שלהם גם בטינדר
די להיתמם
ראיתי פה ציצי ופטמות של גברים שמעלים תמונות מפינטרסט שאפילו לא שלהן
לא ראיתי פה בחורה ששמה קטעי פורנו וציצי של מיה קליפה וטענה שזה שלה בשביל שגברים יחשבו "וואו יש לה ציצי כזה גדול ראערר" ועושות thirst traps כי הן חושבות שזה מחרמן מישהו
כמו אלו שהולכים לחדר כושר רק כדי להתלהב מעצמם ולצלם סלפי מול המראה ולעשות קולות של "אוו" כמו גניחות מול המראה. חלאס להיתמם
אם זה היה הפוך גם הייתי אומר שזה מוזר. אבל שאלה: ראית פה מישהי שמעלה שרירים שלה? אצל בנות לא ראיתי. ראיתי בגג(!) פרצוף עם חיוך. לא ראיתי אותה מצלמת את השריר שלה או את הרגל שלה, כאילו אנחנו אוסף של איברים. גוש בשר.
גם כמות הגברים שכותבים את הגובה שלהם כי הם מחפשים צומי ומישהי שתלקק להם ותעלה להם את האגו. בואו מה זה אמור להיות אם לא fishing for compliments. אני רוצה לראות מתי בפעם האחרונה ראיתם אישה שכתבה פה את המשקל שלה בביו ואמרה "1.87 לכל הבנות פה" די חלאס מה זה אמור להיות אם לא צומי
תפסיקו כבר
ראיתי פה ציצי ופטמות של גברים שמעלים תמונות מפינטרסט שאפילו לא שלהן
לא ראיתי פה בחורה ששמה קטעי פורנו וציצי של מיה קליפה וטענה שזה שלה בשביל שגברים יחשבו "וואו יש לה ציצי כזה גדול ראערר" ועושות thirst traps כי הן חושבות שזה מחרמן מישהו
כמו אלו שהולכים לחדר כושר רק כדי להתלהב מעצמם ולצלם סלפי מול המראה ולעשות קולות של "אוו" כמו גניחות מול המראה. חלאס להיתמם
אם זה היה הפוך גם הייתי אומר שזה מוזר. אבל שאלה: ראית פה מישהי שמעלה שרירים שלה? אצל בנות לא ראיתי. ראיתי בגג(!) פרצוף עם חיוך. לא ראיתי אותה מצלמת את השריר שלה או את הרגל שלה, כאילו אנחנו אוסף של איברים. גוש בשר.
גם כמות הגברים שכותבים את הגובה שלהם כי הם מחפשים צומי ומישהי שתלקק להם ותעלה להם את האגו. בואו מה זה אמור להיות אם לא fishing for compliments. אני רוצה לראות מתי בפעם האחרונה ראיתם אישה שכתבה פה את המשקל שלה בביו ואמרה "1.87 לכל הבנות פה" די חלאס מה זה אמור להיות אם לא צומי
תפסיקו כבר
לא הבנתי באיזה צד אתה^
אני חושש שמקוחה אכל את הדיון פה
^^^slam poetry
^^אכל ולא השאיר פירורים
כמה מרמור ושפיטה שיאללה, אני לא חושב שאני אחד מהטייפקאסט שתיארתם פה אז לא ממש לקחתי אישית אבל תמיד יפה לראות אנשים ששונאים כל דבר על הפלנטה רק כי הם שונאים את עצמם. פלוס לא חסר פה בנות שרוצות שיתחילו איתן :)
^אם זה לא עליך למה אתה מתעצבן? הוא תיאר סוג מסוים של אנשים שיש פה. זה לא אומר שכל מי שיש לו תמונה של השרירים שלו ככה, אבל זה הרוב כאן. לכל כלל יש יוצא מן הכלל, וזה באמת הרושם שזה יוצר. אם זה לא אתה אז זה לא אתה
חח היחיד שהתעצבן פה זה המקוחה הזה שרשם את מגילת אסתר. לא כזה אכפת לי אני פשוט לא מסכים עם הגישה שלו והנקודות שהוא מעביר.
גוף פצצה פרצוף קופסה
אנונימי
באינסטגרם יש לי תמונה של חתול
גוף מעלף פרצוף מוחמד דף זה למה
אנונימי
^ האחד עם הגוף מאהב ובמיטה מאכזב? כן מת עליו
אנונימי
הם תופסים לא נכון את כל עניין הדימוי הגוף וחושבים שבנות יותר התעניינות בהם אם ידעו שיש להם גוף יפה. בעוד שזה בדיוק הפוך.
גוף הורס פרצוף מוחמד דף
וזה גם לא הגוף שלהם
כי יש כאלה שחושבים שזה מה שמעניין ומושך בהם.
אממ כי בא להם מהזה השאלה הזאת
לצערי גם בנות עושות את זה... ראיתי הרבה תמונות פרופיל כאלו של בנות, וגם הרבה בנות שכותבות בביו את הגובה שלהן. (רק שהן יצירתיות יותר. "מטר שישים של שיעמום")
יש מצב שאנשים עושים את זה כי הן רוצים לשים תמונה אבל לא בא להם שיזהו אותם.
בכל אופן, בעיניי זה מגעיל לשני המינים.
יש מצב שאנשים עושים את זה כי הן רוצים לשים תמונה אבל לא בא להם שיזהו אותם.
בכל אופן, בעיניי זה מגעיל לשני המינים.
"למה לכל הבנות פה יש תמונה של הגוף שלהן במקום הפרצוף שלהם?"
נו באמת, לא כולם מצלמים את הגוף שלהם, יש כאלו שמצלמות בכללי פוזה בסיסית בשביל תמונה יפה לאווירה נעימה שזה יפה, ויש כאלו שמשקיעות את כל התמונה שלהם/ן בלהארות את הגוף שלהם ספציפית ואני הכרתי לא מעט גם בנים וגם בנות, אבל זה ממש לא כולם.
(לא הבנתי על מה המינוסים)
נו באמת, לא כולם מצלמים את הגוף שלהם, יש כאלו שמצלמות בכללי פוזה בסיסית בשביל תמונה יפה לאווירה נעימה שזה יפה, ויש כאלו שמשקיעות את כל התמונה שלהם/ן בלהארות את הגוף שלהם ספציפית ואני הכרתי לא מעט גם בנים וגם בנות, אבל זה ממש לא כולם.
(לא הבנתי על מה המינוסים)
כי אני לא רוצה להראות את הפרצוף שלי באתר הזה והגוף יותר יפה מבפנים אז למה לא גוף שרירי וחטוב למה לא
אוהבים את זה
לרוב אני חושב אין תמונה של עצמם בכלל.
אלו שכן יש להם וזה רק גוף, או שהם פשוט גאים בו או/ו שהם רוצים תשומת לב והערות וכו', כמו שאמרו גם הרבה שמים תמונות לא שלהם.
אגב לא ברור לי למה חושבים פה שזה רק גברים, יש פה ים של נשים שעושות אותו דבר והמון עם תמונות לא שלהן.
אלו שכן יש להם וזה רק גוף, או שהם פשוט גאים בו או/ו שהם רוצים תשומת לב והערות וכו', כמו שאמרו גם הרבה שמים תמונות לא שלהם.
אגב לא ברור לי למה חושבים פה שזה רק גברים, יש פה ים של נשים שעושות אותו דבר והמון עם תמונות לא שלהן.
ככה מתחשק לי
מה הבעיה?
מה הבעיה?
דברו בשם עצמכם!
אני שיש לי תמונה של הפרצוף..
ברוב המקרים אם לא כולם, בכדי שיעלה להם הביטחון מתגובות של בחורות ושיתפעלו מהחיצוניות שלהם.
שטחי בעיניי
ברוב המקרים אם לא כולם, בכדי שיעלה להם הביטחון מתגובות של בחורות ושיתפעלו מהחיצוניות שלהם.
שטחי בעיניי
גוף של דוגמן, פרצוף של נרקומן
לא להכליל
שילבתי את שניהם. וחוץ מזה מה אכפת לך? שכל אחד ישים מה שהוא רוצה
רוצים שינחשו כמה ימים הם בחדכ בשבוע לפי מספר הקוביות
כי יש לי גוף חתיך ופרצוף דוחה רוצה שיראו את הצד הטוב וגם כדי להישאר עם אנונימיות
אנונימי
לבנים? רק לבנים?
כי הם אוהבים את הגוף שלהם ולא את הפנים
גוף להשוויץ פרצוף לאושוויץ^^
לי לא
לי יש את התמונה של הפרצוף שלי
תנו להם לשים מה שהם רוצים בשקט
כי יש להם פרצוף ארגז
כי לבנות פה יש תמונות של הפנים שלהם
אנונימי
גם בנות פה עושות את זה אז להירגע בבקשה
את מתכוונת יותר לבנות?
זה הכללה לא כל הבנים פה עושים את זה וגם מה שרשמו בתגובות שבנות עושות את זה גם לא להכליל, כן יש פה בנים שעושים את זה וזה בגלל שהם אוהבים את הגוף שלהם אין בזה בעיה...
ככה שלא יזהו אותם
לכל אחד יש את מה שהוא הכי מעריך ואוהב בו
כדוגמא: התמונה שלי
כדוגמא: התמונה שלי
לא יודע מה איתך אני שם גם וגם
באותו הנושא: