10 תשובות
הם כן, את סתם מכלילה...
זה לא נכון מה שכתבת לבנים כן יש רגשות ואנחנו כן בטח שיכולים לאהוב מישהי בגלל עיניים פרצוף או להתחבר אל האופי שלה
את מדברת על בנים בני 14-18, לא על גברים. כשתגדלי תגלי עולם אחר.
אנונימי
למה בחורות רק מנצלות גברים? מתקרבות אליהם ואחר כך תוקעות להם סכין בגב ובוגדות בהם? למה כל הבחורות צבועות, שהולכות אחרי הכסף ולא אכפת להן בכלל מהאישיות של הבן אדם? הולכות לאלה שפוגעים בהן ומתלוננות אחר כך לידידים שלהן.
^למה לקחת קשה את השאלה הטרול הזאת
^נכון כי אנשים לוקחים דברים קשה מדי לשני הכיוונים
לא צריך להתרגש גם לא מהשאלה הזאת ןגם באותה מידה אם זה היה על נשים
לא צריך להתרגש גם לא מהשאלה הזאת ןגם באותה מידה אם זה היה על נשים
אני טרול בעצמי
גמאני
כי הם גועל נפש
את מכלילה וזה לא עוזר לאף אחד כי את גם מרחיקה מעצמך את כל הבנים שהם לא ככה וגם מתייחס לגברים כאל מכונות מין
באותו הנושא: