25 תשובות
מי אמר שיש דרך אחת להיות יפה?
אולי הם פשוט אוהבים את עצמם ברו
זה פשוט חוסר ביטחון עצמי שלך
אולי הם פשוט אוהבים את עצמם ברו
זה פשוט חוסר ביטחון עצמי שלך
ברו מי שואל אותך? אם הם רוצים שיעשו מה שבא להם וואי הרבה אהבת חינם יש פה
אנונימי
אולי זה בגלל ה "skrrrr.... shtibidi dop dop dop yes yes yes yes "?
או סתם כי בא להם גם נחשב נראה לי
^אני לא מפגרת אבל תודה על האבחנה גאון
לא התכוונתי להגיד את זה אז החלפתי, אבל די הגזמת בתגובה נראה לי....
ומי אמר שאני גאון
פוריל פיס
הגאון זה ציני
ולא, לא הגזמתי בכלל
ולא, לא הגזמתי בכלל
חחחיחחח ילדים פה חסרי הבנה
בפעם ה200 תפסיקי לקרוא לי גאון גם אם זה מחמאה
אני לא ברמה כזאת גבוהה ואני לא רוצה להקרא גאון כי אני לא....
(לא שזה מעליב כמובן , פשוט לא מתאים לי....)
זה היה ציני אל תדאג אף אחד לא חשב שאתה כן
(לא צריך להיות גאון בשביל להבין זאת)
ומה בפעם המאתיים אמרתי את זה פעם אחת -_-
(לא צריך להיות גאון בשביל להבין זאת)
ומה בפעם המאתיים אמרתי את זה פעם אחת -_-
תודה חחח.....
רציתי להיות אחד, אבל מה לעשות לא הצלחתי....
חחחיחח אחי עדיף שתפסיק אתה נותן לה עוד חומר לרדת עלייך
לא שזה מפריע לי אתה יודע...
אני לא טיפש אבל גם לא גאון בו זמניץ
עכשיו אני רואה איזה מעצבן זה שאי אפשר למחוק פה הודעות.... זה המינוס הכי גדול של סטיפס
תערוך אותן פשוט
עשיתי, מיד אחרי ששלחתי, כנראה שזה לא ממש עוזר
סליחה ? מי אתה בכלל שתקבע להם מה הם רוצים לשים בפרופיל שלהם, הם אוהבים את הגוף שלהם גם אם הוא לא עונה על "הדרישות החברתיות המקובלות" שהכנסת לעצמך למוח וזה בעיקר חוסר ביטחון שלך אם אתה בכלל מתייחס לזה.
וכל גוף יפה כל עוד הם עם ביטחון לגביו,ֶלפי דעתי שרירים זה לא יפה בכלל ולא מושך אבל זאת דעתי רק שתדע שיש המון בנות שחושבות כמוני ויצאתי עם גברים עם שריריים..
וכל גוף יפה כל עוד הם עם ביטחון לגביו,ֶלפי דעתי שרירים זה לא יפה בכלל ולא מושך אבל זאת דעתי רק שתדע שיש המון בנות שחושבות כמוני ויצאתי עם גברים עם שריריים..
כל אחד ישים מה שבא לו
זה שאתה חושב שאין להם גוף יפה בגלל שאין להם שרירים או אנערף הבעיה פה שלך חמוד שלי לא שלהם
זה שאתה חושב שאין להם גוף יפה בגלל שאין להם שרירים או אנערף הבעיה פה שלך חמוד שלי לא שלהם
אנונימית
תאמת שצודק זה מעצסן. אלה שמראים תגוף שלהם זה צועק תנו לי צומי