13 תשובות
אשכנזופובים
כי הם כותבים "*סמיילי בוכה*"
חח סתם חסרי אינטליגנציה
אני גזעני לכולם זה לא אישי
שואל השאלה:
^^ שם יפה מאוד
אני בכלל חצי פרסיה חצי מרוקאית
מה קשור?
^^ שם יפה מאוד
אני בכלל חצי פרסיה חצי מרוקאית
מה קשור?
אני יודע
ומה זה קשור שאת חצי פרסיה וחצי מרוקאית
ומה זה קשור שאת חצי פרסיה וחצי מרוקאית
אה אוי זה לא היה אלי 3>
זה בא מהבית
יש אנשים שבאו ממקום ששונאים אשכנזים והרגילו לחיות אותם ככה
יש אנשים שבאו ממקום ששונאים אשכנזים והרגילו לחיות אותם ככה
טוב ששאלת, אז עכשיו תשאלי מי התחיל עם הגזענות ? טוב ששאלת כי האשכנזים התחילו את זה, וזה למה הרבה מהפשע במדינה, ורוב המזרחיים הם עבריינים, וזה למה הפקירו וניצלו את המזרחיים, ועוד בבתי ספר היה הרבה גזענות לספרדים, אם זה לא היה קורה אז הכל היה יפה יותר, וזה לא כולם אבל זה התחיל לפני עשרות שנים או יותר אני לא בטוח, אין על מה להתבכיין כי אחד ועוד אחד למה זה ככה
ועוד דבר, חטופי תימן מי שחטף היו אשכנזים הציונים שאנשים גאים כל כך להיות המירו את דתם של לא מעט תימנים, והשליטו הרס של הדת כאן בארץ, והיו לא מעט אשכנזים וספרדים שניסו להתנגד וכמו כן הרב עוזי משולם זצ"ל שהתנגד להם ורצחו אותו
לא, אבל לא מוצדק להתבכיין על זה
אבותינו סבלו מגזענות על עדות המזרח והספרדים ועדיין זה קיים אז פשוט חונכנו מהפגיעה האישית של אבותינו מאותו גזענות שהם חוו
תשמעו כל אלו שהמזרחים שאומרים את הסטיגמות האלו על אשכנזים שהם שמאלנים,לבנים,ויש להם אוכל גרוע
זה ממש מביך להודות בזה אבל ככה זה חינוך מרוקאי/מזרחי לרוב
אני יכולה להגיד אתזה בתור מרוקאית משני הצדדים ששני הצדדים שלי נורא גזענים לאשכנזים ובכללי לכל העדות
זה עצוב אבל זה משהו שמוחדר מגיל קטן מהבית
זה ממש מביך להודות בזה אבל ככה זה חינוך מרוקאי/מזרחי לרוב
אני יכולה להגיד אתזה בתור מרוקאית משני הצדדים ששני הצדדים שלי נורא גזענים לאשכנזים ובכללי לכל העדות
זה עצוב אבל זה משהו שמוחדר מגיל קטן מהבית
באותו הנושא: