8 תשובות
לא כולם אבל אלה שכן חושבים שזה "יד רוחצת יד" למרות שגם לא כולם גזענים כלפיהם זה בכל מקרה נגרר
נטו מתוך רגשי נחיתות
לא ראיתי אף פעם מקרה כזה חריג.. או מישהו מהעדה שממש גזען..
אבל כולם גזענים בסופו של דבר וחבל
אבל כולם גזענים בסופו של דבר וחבל
לא, אני לא גזענית למזרחים ולא לאשכנזים אז לא להכליל בבקשה
אנונימית
חחח מה מאיפה הבאת את זה, ההפך הוא הנכון מאמ
אם כבר ההפך יא אדיוט
המזרחים באים על האתיופים רק כי המזרחים פעם כשהם עלו לארץ הרגישו מקופחים וחוו גזענות
ועכשיו כשהם יותר ותיקים מהאתיופים הם מרשים לעצמם לעשות את מה שעשו להם.
המזרחים באים על האתיופים רק כי המזרחים פעם כשהם עלו לארץ הרגישו מקופחים וחוו גזענות
ועכשיו כשהם יותר ותיקים מהאתיופים הם מרשים לעצמם לעשות את מה שעשו להם.
אנונימית
שואל השאלה:
מה ההפך בדיוק?! זו עובדה שיש הרבה אתיופים שהם גזענים כלפי אשכנזים ומזרחים! כל שניה קוראים לנו נ'צים מסריחים וכ'ו... אתה רוצים להגיד לי שאתיופים לא גזענים כאילו?חחח...
אני הייתי הרוסיה ולהלבנה היחידה בכיתה מלא באתיופים וכל שניה ירדו עליי ועל הצבע עור שלי ועל המוצא שלי
מה ההפך בדיוק?! זו עובדה שיש הרבה אתיופים שהם גזענים כלפי אשכנזים ומזרחים! כל שניה קוראים לנו נ'צים מסריחים וכ'ו... אתה רוצים להגיד לי שאתיופים לא גזענים כאילו?חחח...
אני הייתי הרוסיה ולהלבנה היחידה בכיתה מלא באתיופים וכל שניה ירדו עליי ועל הצבע עור שלי ועל המוצא שלי
אנונימי
כנראה רק מישהו אחד מהעדה האתיופית עשה את זה ממה שראית .
למה להכליל עדה שלמה ?
למה להכליל עדה שלמה ?
באותו הנושא: