5 תשובות
זה לא גזענות לאשכנזים
הגזענות היא כלפי המזרחים
להגיד שכל הימנים הם מזרחים זו גזענות
בארץ האשכנזים מקבלים את המשרות הגבוהות, למשל כמעט כל הכנסת היא אשכנזים, כל השופטים הבכירים אשכנזים.
קוראים לזה מחאת האשכנזים כי האנשים שמוחאים שם זה עובדי ההייטק שברובם אשכנזים עם שעוני רולקס והם גרים בתל אביב
בזמן שמשפחה ספרדית רגילה גרה בפריפריה ואין לה פנאי לכל ההפגנות האלה הם עסוקים בלפרנס את המשפחה ולגמור את החודש
שואל השאלה:
יש גם מלא אשכנזים שגרים בפריפריה ונלחמים לסגור את החודש (כמו המשפחה שלי) ונמאס שמכלילים אותנו בדברים לא נכונים
אנונימית
^ יש ישראל הראשונה וישראל השנייה
זאת מחאה של האליטה הראשונה
^^ זה ידוע אבל שכל מערכת המשפט ובית המשפט העליון אשכנזים שמאלנים, וכן רוב הפריפריה ברובם מזרחים( כמובן שיש אשכנזים אבל הרבה פחות)..
אנונימי