12 תשובות
שואל השאלה:
אנונימי
זה למה אני אמרתי שאני רוצה שרק טרנסים.ות יכנסו
אנונימי
זה למה אני אמרתי שאני רוצה שרק טרנסים.ות יכנסו
אנונימית
תקשיבי, אנשים באמת לא מכירים אותך אז יוצא שלפעמים יש מיסג'נדר, זה קורה, אני חושבת שנינו יודעות שברגע שנכנסת לכל הסיפור הזה זה נורא קשה וברור שיהיה כמה דברים פחות נוחים אבל בסופו של דבר זה דבר שאת עושה כדי להרגיש יותר עצמך(אני לא טרנס אז אני לא יודעת איך להסביר את ההרגשה שלך אבל הבנת)
שואל השאלה:
^כן אבל אין לי מושג אם זה קשור למראה שלי כי אני מבחינתי נראית נשית אז זה מוזר לי
^כן אבל אין לי מושג אם זה קשור למראה שלי כי אני מבחינתי נראית נשית אז זה מוזר לי
אנונימית
^^באמת שאנשים לפעמים טועים ואין לך מה לעשות עם זה, מה שחשוב הוא שאת מרגישה כמו שאת רוצה, אם תיהי מספיק בטוחה בעצמך ובאיך שאת נראית זה לא ידאיג אותך אפילו מה אנשים אחרים חושבים
שואל השאלה:
^אבל אני לא רוצה לספר לעצמי שקרים,אם אני לא עוברת אני צריכה לדעת את זה
^אבל אני לא רוצה לספר לעצמי שקרים,אם אני לא עוברת אני צריכה לדעת את זה
אנונימית
לא
את על הורמונים? עשית ffs? יש צורך בba? אם לא, כל אלה יכולים לשפר את המצב משמעותית.
אנונימית
שואל השאלה:
^אני לא על הורמונים ולא עשיתי שום ניתוח,אין לי גישה לכלום והתורים באיכילוב ארוכים יש לי בסוף אוגוסט רק בלוקרים
^אני לא על הורמונים ולא עשיתי שום ניתוח,אין לי גישה לכלום והתורים באיכילוב ארוכים יש לי בסוף אוגוסט רק בלוקרים
אנונימית
היי אני טרנס וגם אצלי זה ככה
וזה בסדר, זה לגיטימי להיות מתוסכלת מזה, אני בטוח שאת נראית נשית וזה לא אומר כלום על מי שאת באמת
וזה בסדר, זה לגיטימי להיות מתוסכלת מזה, אני בטוח שאת נראית נשית וזה לא אומר כלום על מי שאת באמת
חוץ מזה אם את עוד לא התחלתי אסטרוגן אז שתדעי ההורמונים זה קסם, מאז שהשתנה לי המראה אפילו בקצת אני עובר הרבה יותר
^^^
אם את לא על הורמונים ולא על כלום מאמי את במצב באמת טוב.
לא עברתי אי פעם לפני הורמונים ועל הורמונים אני עוברת 100% מהזמן.
ותעשי לעצמך טובה ותתרחקי מאיכילוב, הם חלאות דה-לה-חלאות. מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי אני אספר לך הכל
אם את לא על הורמונים ולא על כלום מאמי את במצב באמת טוב.
לא עברתי אי פעם לפני הורמונים ועל הורמונים אני עוברת 100% מהזמן.
ותעשי לעצמך טובה ותתרחקי מאיכילוב, הם חלאות דה-לה-חלאות. מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי אני אספר לך הכל
זה בסדר לגמרי וזה כן מבאס וכאלה אבל הדיספוריה עוברת מידי פעם אבל אחכ היא חוזרת, לא חושב שיש משהו לעשות עם זה מה שכן את יכולה להתעלם ממי מיסגנדר אותך למרות שזה קשה והכל
באותו הנושא: