14 תשובות
לי אישית לא אכפת.
אבל יש כאלה שלא ירגישו עם זה בנוח, סביר להניח שבגלל שאת.ה חושב.ת שאת.ה נונבינארי אז זה לא מפריע לך ואת.ה מרגיש.ה שזה רגיל
אני אתבלבל
שואל השאלה:
לא יודעת. תנסי רגע. זה מרגיש מוזר?
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש חדש לי שהבנתי שאני כנראה נונבינארי
אז החלטתי לנסות לבדוק וזה כאילו מרגיש טבעי
לא פחות מאיך שהיה לי תמיד רגיל
אנונימית
לפעמים אני ילדה ולפעמים אני ילד פעם אני גבר ופעם גברת אני פרחה אני אלפה ואומגה תקרא לי אדוני המלכה או שהתעלל בכך xd
גם אני יכולה לדבר בלשון נקבה ואני מרגישה עם זה סבבה וזה טבעי, אבל זה לא אומר שום דבר על נונבינארי
מה שלך מרגיש טבעי יכול להרגיש לא נוח לבנות אחרות
הייתי מתרחק מהבן אדם הזה לא עומד לשקר
הרגת אותי עם הסיסים גם אני קוראת ככה לאנשים חח
מה זאת אומרת לנסות לדבר בלשון זכר? שידברו אליי ככה אין לי בעיה אני מרגישה גבר לפעמים ולפעמים אישה מרוב שהבנים שהכרתי סיסיות אני מרגיש הכי גברי בעולם למרות שנראה לי שרוב הנשים פחות סיסיות כיום
אז זה יוצא מסובך אולי אולי בעצם זה יותר אופייני לנשים
כך או כך אין לי שום בעיה עם זה
שואל השאלה:
בסיסים התכוונתי לסיסג'נדרים שזה פשוט אומר לא טרנסים
אנונימית
אהה אז לא הבנתי אותך נכון חח ^
לא שמעתי את הקיצור אף פעם
שואל השאלה:
אני מדבר על 5 דק ניסיון
אנונימית
הכל זה עניין של הרגל
בטח בהתחלה זה יהיה קשה אבל בסופו של דבר מיתרגלים