12 תשובות
כן אני מרגיש שאני מבזבז
מזדהה
אני
ליטרלי כן וזה גם החופש האחרון שלי כי אני עולה ליב :,)
אינך לבד. רבים מרגישים כך. נסה לשקוע בתחביבים, ללמוד מיומנות חדשה או להתנדב.
כן, אני בעיקר עובדת וחבל שאני לא מספיקה לעשות יותר דברים
וואלה בנתיים אני מנצלת אותו מדהים ברוך ה'
מקווה שזה ימשיך ככה
שואל השאלה:
מקווה גם בשבילך! ^^
אנונימית
תודה!
הייתי יותר פעמים בבית ספר מאשר בים בחופש
כל כך אני ועוד תיכננתי דברים לעשות ולא עשיתי כלום