3 תשובות
תתכנן תוכניות זה ממש כיף
אתה לא חייב בהכרח לצאת עם חברים וכאלה אתה יכול גם להישאר בבית ולתכנן את איך שתעשה את העבודות לחופש שלך זה ייתן לך תחושה שאתה עושה משהו ותראה טלוויזיה תציע לאנשים להיפגש תצא עם המשפחה למקומות
ותשמע שרוב הפעמים כשאתה מרגיש צורך לצלם משהו שאתה עושה בשביל להראות לכולם זה לא כשאתה נהנה אלא כשאין מה לעשות או כשאתה רוצה להוכיח לעצמך שאתה עושה משהו כיף זה מה שהם עושים
ואתה לא חייב להישאר ברשתות חברתיות אם זה גורם לך להרגיש ככה :)
אתה לא חייב בהכרח לצאת עם חברים וכאלה אתה יכול גם להישאר בבית ולתכנן את איך שתעשה את העבודות לחופש שלך זה ייתן לך תחושה שאתה עושה משהו ותראה טלוויזיה תציע לאנשים להיפגש תצא עם המשפחה למקומות
ותשמע שרוב הפעמים כשאתה מרגיש צורך לצלם משהו שאתה עושה בשביל להראות לכולם זה לא כשאתה נהנה אלא כשאין מה לעשות או כשאתה רוצה להוכיח לעצמך שאתה עושה משהו כיף זה מה שהם עושים
ואתה לא חייב להישאר ברשתות חברתיות אם זה גורם לך להרגיש ככה :)
הייתי אומרת כן אבל אני חצי מהחופש בבית כי אני לא יודעת מה לעשות
לא מרגישה שאני מבזבזת את הזמן, אבל כן מרגישה שכולם כל הזמן יוצאים ונהנים.. אני עובדת כל החופש הזה וחוץ מפעם אחת שהלכתי לבריכה ועוד פעם אחת שהלכתי בערב למסעדה לא עשיתי כלום, וכל יום אני קמה ב5 וחצי בבוקר ועובדת מ7 עד 4, ואני רואה את חברות שלי כל היום יוצאות עם המשפחה וכזה למקומות ואני עובדת, אז כן זה מבאס מאוד
באותו הנושא: