6 תשובות
הי
אם יודעים שבהתחלה זה כואב מאוד ואחר כך, פחות, פחות ופחות, עד שבכלל לא -זה עוזר.
יש שלבים. יש הרגלים, יש רגש. אין מוחק שימחק את זה ב שעה וחצי...
וכשהכל עובר- מפנים מקום למישהוא יותר מתאים, שלא יעזוב.
אבל הכל בקצב האישי של כל אחד.
מותר לבכות, לכעוס, ולהרביץ לכרית (לא לכלב ולא לאח הקטן).
לתת לכאב לצאת, בכדי שלא לחלות אחר כך.
לקבל תמיכה מחברים, ומשפחה. להיות ב"פוס" קטן. כלומר מותר קצת להתבודד.
כי זהו בעצם, אבל. להתאבל על היחסים שנגמרו. להתפנק במשהו חדש,
לשוחח על הרגשות עם מי שקרוב. ולהבין, שזהו הדבר הנכון. ללמוד לקבל את
הפרידה. לא להתנגד לה. לזכור את הרגעים הלא חיוביים -מאוד עוזר.
ולהאמין שמגיע לך הכי טוב.♥♥
אם יודעים שבהתחלה זה כואב מאוד ואחר כך, פחות, פחות ופחות, עד שבכלל לא -זה עוזר.
יש שלבים. יש הרגלים, יש רגש. אין מוחק שימחק את זה ב שעה וחצי...
וכשהכל עובר- מפנים מקום למישהוא יותר מתאים, שלא יעזוב.
אבל הכל בקצב האישי של כל אחד.
מותר לבכות, לכעוס, ולהרביץ לכרית (לא לכלב ולא לאח הקטן).
לתת לכאב לצאת, בכדי שלא לחלות אחר כך.
לקבל תמיכה מחברים, ומשפחה. להיות ב"פוס" קטן. כלומר מותר קצת להתבודד.
כי זהו בעצם, אבל. להתאבל על היחסים שנגמרו. להתפנק במשהו חדש,
לשוחח על הרגשות עם מי שקרוב. ולהבין, שזהו הדבר הנכון. ללמוד לקבל את
הפרידה. לא להתנגד לה. לזכור את הרגעים הלא חיוביים -מאוד עוזר.
ולהאמין שמגיע לך הכי טוב.♥♥
צאי עם חברים לבלות תהני תשתי תעשי חיים ולאט לאט זה ישכח ממך אה ושימי שירים מקפיצים תירקדי ומקווה שיעבור לךך! ;)
ואני מעודדת אותך אז תתעודדי
ואני מעודדת אותך אז תתעודדי
את צריכה לקבל את הפרידה. לחשוב על למה זה קרה. תתמודדי עם הפרידה כי אם לא זה לא יעבור לך. במקביל תמשיכי בחייך כרגיל. חשוב שתדברי עם אנשים שאת יכולה על הכאב בפרידה הזאת. את תעברי את זה בסופו של דבר. גם אני לא מזמן עברתי פרידה אחרי 3שנים. וכשאני מבינה למה הפרידה יותר קל לי וגם דיברתי עליה ובכיתי וזה כבר לא כואב לי.
רשמת נפרדתי, אני מבינה שאת יזמת
את הפרידה.
שמעי, את חייבת להבין שזה טבעי
מה שאת עוברת עכשיו זה התאבלות.
וזה אחד מהתהליך שאת צריכה לעבור.
כחלק מאיתנו נפרד מאדם אהוב
זה מחולל בנו כעס, עצב, אשמה.
המטרה היא להגיע להשלמה, הבנה,
שזה נכון, שזה בסדר, להעלים את הכעס.
אחרי שאין בך כעס, התחלי דף חדש
תתמקדי בעצמך ובדרך החדשה
תהני מהרווקות יש פלוס בכל דבר.
ותדעי שאהבה זה לא חד פעמי.
את הפרידה.
שמעי, את חייבת להבין שזה טבעי
מה שאת עוברת עכשיו זה התאבלות.
וזה אחד מהתהליך שאת צריכה לעבור.
כחלק מאיתנו נפרד מאדם אהוב
זה מחולל בנו כעס, עצב, אשמה.
המטרה היא להגיע להשלמה, הבנה,
שזה נכון, שזה בסדר, להעלים את הכעס.
אחרי שאין בך כעס, התחלי דף חדש
תתמקדי בעצמך ובדרך החדשה
תהני מהרווקות יש פלוס בכל דבר.
ותדעי שאהבה זה לא חד פעמי.
תמיד שאני עצבני ואומרים לי "יהיה טוב " אני מתעצבן עוד יותר -אז לא נכתוב לך יהיה טוב: (
אבל בכל מקרה תחשבי על חצי הכוס המלאה -אולי הוא לא היה שווה אותך ומגיע לך משהו יותר טוב?
ואם את אומרת שאין חצי כוס מלאה והיא כמעט ריקה תמזגי לכוס קטנה יותר וסתכלי שוב (הכל יחסי:) ).
מקווה שעזרתי לך..
והיי יהיה בסדר חח:)
אבל בכל מקרה תחשבי על חצי הכוס המלאה -אולי הוא לא היה שווה אותך ומגיע לך משהו יותר טוב?
ואם את אומרת שאין חצי כוס מלאה והיא כמעט ריקה תמזגי לכוס קטנה יותר וסתכלי שוב (הכל יחסי:) ).
מקווה שעזרתי לך..
והיי יהיה בסדר חח:)
מחכים בסבלנות.
כולם עוברים שלבים/מצבים כאלה בחיים ואח"כ ממשיכים הלאה.
זו ממש לא טרגדיה.
כולם עוברים שלבים/מצבים כאלה בחיים ואח"כ ממשיכים הלאה.
זו ממש לא טרגדיה.