9 תשובות
היא לא מורכבת ממדינות אלא מנסיכויות קצת כמו הקונספט של ארהב היום הנסיכויות כבר לא קיימות והן פשוט כמו עיר
גרמניה הייתה מורכבת מנסיכויות לפני שנהפכה למדינה מאוחדת
שואל השאלה:
אז למה כתוב שהיא מורכבת מ16 מדינות
אנונימי
כי זה 16 הנסיכויות שוב זה קונספט כזה טיפה דומה לארהב
שואל השאלה:
אבל כתוב שקוראים להן מדינות
אנונימי
שוב כי היא רפובליקה פדרלית היא מאחדת תחתיה 16 מדינות שפעם היו נחשבות נסיכויות אבל בתכלס הן לא באמת מדינות בפני עצמו אלא יותר כמו עיר
גרמניה היא פדרציה, שזו סוג של מדינה ריבונית המאופיינת באיגוד של אזורים או מדינות ריבוניות למחצה תחת ממשל מרכזי אחד.
היי אני גרה פה בגרמניה הפ מחשיבים את זה לארץ פשוט אבל בשבילנו זה ערים
גרמניה מורכבת ממדינות ולא מנסיכויות, כמו ארה"ב או הודו או איחוד האמירויות(לדוגמה:סקסוניה,בוואריה,ברלין,המבורג,נורדריין וסטפאליה)