7 תשובות
היא מורכבת מ16 מחוזות לא מדינות
אנונימי
גם אני לא מבינה את זה. לא מזמן גיליתי את זה וזה מוזר עדיין.
שואל השאלה:
אבל בויקיפדיה כתוב שאלה מדינות.
וגם בדקתי בגוגל והמחוזות הם הרבה יותר קטנים
אבל בויקיפדיה כתוב שאלה מדינות.
וגם בדקתי בגוגל והמחוזות הם הרבה יותר קטנים
אנונימי
גרמניה היא מדינה פדרלית..
זה יותר נכון להגיד סטייטים.. זה כמו שיש בארהב בקנדה ובאוסטרליה זה על אותו סגנון
יש פרלמנטים ואוטונומיה מסוימת למדינות והן כפופות למדינה עצמה בנושאים כמו ביטחון, חינוך וכו
נראלי זה כמו ארצות הברית
באותו הנושא: