7 תשובות
שואל השאלה:
אז למה כתוב פה שכן
אנונימית
כן, היא פדרציה.
זו שיטת ממשל שהרבה מדינות שמורכבות מקבוצות קטנות מאמצות.
כן. הם לא התכוונו למחוז. אלו מדינות.
כן אמרו לי את זה בשיעור אזרחות