7 תשובות
לא
לא
שואל השאלה:
אז למה כתוב פה שכן
אז למה כתוב פה שכן
קישורים מצורפים:
אנונימית
כן, היא פדרציה.
זו שיטת ממשל שהרבה מדינות שמורכבות מקבוצות קטנות מאמצות.
זו שיטת ממשל שהרבה מדינות שמורכבות מקבוצות קטנות מאמצות.
כן. הם לא התכוונו למחוז. אלו מדינות.
כן אמרו לי את זה בשיעור אזרחות
באותו הנושא: