התחברות הרשמה

בנים אתם תיעלבו אם מישהי תדבר עם עוד מישהו בזמן שהיא מדברת איתכם?

16 ביולי 2024, 03:00
נושאים לשיחה    
4 תשובות
לא
0
לא
J
Jax Teller
שואל השאלה:
כאלו אתם קצת בקטע אבל לא רשמיים
אנונימית
לא
אנונימי
באותו הנושא:
בנים- אם מישהי תכתוב לכם "מתוק שלי" (בקטע טוב!!) מה תרגישו לגבי זה? תובכו/תיעלבו או תוחמאו?
זה בסדר שמישהי בת 14 תדבר באינסטגרם עם מישהו בן 20?
*בנים* על מה הייתם רוצים שמישהי תדבר איתכם?
לגיטימי שמישהי בת 14 תדבר עם מישהו בן 17 לידידות?
זה נראה לכם הגיוני שילדה בת 13.5 תדבר עם מישהו בן 17?
אתם תיעלבו עם תדברו עם מישהי והיא לא תסתכל עליכם בעיניים ובכללי לא כלכך תסתכל עליכם?
בנים אם מישהי שיכורה תחבק אתכם ותדבר איתכם אתן תעיפו אותה?
אם ממש יקללו אתכם פה, תיעלבו?
זה חוקי שילדה בת 13 תדבר עם מישהו בן 16?
אתם חושבים שנגיד מישהי בת 14 זה בסדר אם היא תדבר פה עם אנשים בני 20+ ?
זה בעיה שמישהי שיש לה חבר תדבר פה עם בנים?