6 תשובות
אם זה רק דיבורים ולא מעבר אז זה לא בעיה
לי היה כאן חבר והוא לא הרשה לי לדבר עם אחרים אז כל מקרה לגופו
אנונימית
לא
"לא הרשה לי" דמייני להגיד את זה כאילו זה לגיטימי
אנונימי
לע מה פתאום מי זה הקנאי הזה
^^ אנונימי אתה צודק אבל אין מה לעשות אהבתי אותו :(
אנונימית
באותו הנושא: