13 תשובות
מתוק שלי זה פרלטטני, אם אתה לא מכירה אותו כל כך ולא מעוניינת להיות איתו בקשר אל תכתבי מתוק שלי..
שואל השאלה:
אני כן רוצה להיות איתו בקשר ולהכיר לעומק והמטרה שלי היא לפלרטט
אני כן רוצה להיות איתו בקשר ולהכיר לעומק והמטרה שלי היא לפלרטט
אנונימית
שאנלא הראשון שקיבל הודעה כזו
וגם לא האחרון שיקבל....
וגם לא האחרון שיקבל....
אם את רוצה להתחיל איתו אממ, אפשר לכתוב מתוק שלי, אבל לא להגזים עם הדברים האלה, שזה לא יהיה יותר מידי ויוציא את החשק..
שואל השאלה:
זה לא לגבי מחמאה שכתב לי למה שאכתוב יא איזה מתוק אתה^
הוא לא מכיר אותי ממש ואני מתה על הכינויים האלו, אבל לא בא לי שירגיש מוזר
זה לא לגבי מחמאה שכתב לי למה שאכתוב יא איזה מתוק אתה^
הוא לא מכיר אותי ממש ואני מתה על הכינויים האלו, אבל לא בא לי שירגיש מוזר
אנונימית
אממ זה נשמע קצת מוזר..
לא תהיה לי בעיה עם זה אבל לא יודע, לא מצלצל כל כך..
הייתי מעדיף "יאא איזה מתוק אתה (: "
לא תהיה לי בעיה עם זה אבל לא יודע, לא מצלצל כל כך..
הייתי מעדיף "יאא איזה מתוק אתה (: "
ארגיש מוזר
רק כתבתי מה יעבור לי בראש
את הכי הכי בארץ
את הכי הכי בארץ
אני אחשוב על אמא שלי
שואל השאלה:
^לא להיות לבד^^
למה? מה הבעיה? אני בסך הכל מנסה לצאת נחמדה ולתת לו הרגשה שאני חושבת עליו.
^לא להיות לבד^^
למה? מה הבעיה? אני בסך הכל מנסה לצאת נחמדה ולתת לו הרגשה שאני חושבת עליו.
אנונימית
אני ארגיש מוחמא
מה מתוק שלי מה היא אמא שלו
לדעתי מתוק שלי נשמע כמו משהו שאומרים לכלב או ילד קטן או משהו שאמא אומרת
ופחות מתאים שרוצים לפלרטט עם מישהו
ופחות מתאים שרוצים לפלרטט עם מישהו
אנונימית
באותו הנושא: