10 תשובות
תדברי איתו על זה או עם מישהו מבוגר
אנונימית
שואל השאלה:
דיברתי איתו על זה כבר אבל אני עדיין מרגישה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש שמחה שמישהי מבינה אותי
אנונימית
חשבתי שאני היחידה שמרגישה ככה
תשלחי לי הודעה בפרטי
תנסי להסביר לו אבל את תצטרכי מתישהו לקבל את זה שיש לו משפחה שהיא לא אצ
שואל השאלה:
הוא תמיד אומר שאותי הוא הכי אוהב בעולם ולא משנה מה תהיה איתו אף פעם הוא לא יעדיף אותה ממני אבל אני עדיין מקנאה שהבנות של חברה שלו גרות איתו עם אבא שלי שלי אין בבית אבא יש רק אמא
אנונימית
שואל השאלה:
*מי
אנונימית
שואל השאלה:
כל פעם שאני אצלו אני מרגישה מבואסת בטירוף שהוא לא גר איתי והוא גר איתם אבל אין מה לעשות
אנונימית