10 תשובות
לא כי אני יודעת שאלו טעויות
שואל השאלה:
הייתם רוצים לא לשפוט?
אנונימית
כל הזמן
ברור שהייתי רוצה אבל אין לי שליטה בזה
תמיד אבל אז אני נזכרת שצריך להתקדם ומה שהיה היה ואם אני אמשיך להתקע על זה זה סתם יהרוס לי
mbti
אנונימי
חד משמעית כן